Giro

Giro

Giroе американска компания за производство на допълнително оборудване и протекция за велосипедисти, любители на ски и сноуборд.

Jim Gentes, дава началото на компанията през 1985 година с каската ProLight под марката Giro, което променя индустрията завинаги.Компанията е базирана в Санта Круз, Калифорния, локация уникална със своя релеф и климат, привличаща любителите на морски, вело и планинските спортове. Името на марката Giro асоциира свободомислие, лекота и функционалност на продукта, както и иновативни идеи, подобряващи преживяването в спорта. За Jim Gentes, творческия директор Eric Horton, главният дизайнер на облеклатаKarany Nhim, както и за целият персонал, Giro е начин на възприемане на света, непреодолим импулс и плам еквивалентнистези на най-запалените любители на вело и ски спортовете.

Съвкупност от иновации и технологичен напредък при каските за велосипедисти, скиори и сноубордисти, както и при маските за снежните спорове, бележат пътя на компанията от момента на нейното създаване до днес. Напредъкът в иновациите на Giro се потвърждава и от няколко от водещите технологии в областта, разработени в сътрудничество с компанията.

EXV- Expansion View Technology, иновативна и напредничава технология, която разширява обхвата на периферното зрение при маските за борд и ски, като предлага подобрена видимост на зрителното поле, като в същото време рамката на маската е плътно прилепнала и комфортна. Оборудвани с първокласни плаки от световния гигант Zeiss, EXV очилата предлагат безпрепятствена и панорамна видимост и кристално ясна оптика.

Soft Shell Construction. Иновативна конструкция създадена с цел да се справи ида подобри качествата на каските при ежедневните леки до средно тежки удари. Това става възможно посредством патентованата от Giro абсорбираща ударите вътрешна вложка от винил нитрил ( VN ) и пластична външна черупка.

Технологията MIPS. Принципът на тази технология сам по себе си е революционен. Това е система за подобряване характеристиките на каската при директен удар, като основната задача на системата е, да пренасочи енергията от директния удар от статична в линейна, посредством вътрешна вложка под черупката на каската, която остава статична на главата, докато външната част от каската се плъзга назад поемайки голяма част от потенциалната енергия на удара.